I will never forget the way you looked tonight

jag är superduper trött. hej, förresten. känner att många inlägg börjar med hur trött jag är. men man blir trött av att hänga på mammas jobb en hel dag ;o anledningen till att jag åkte till stan var för jag hade tandläkartid vid 9 i rödeby så tog bussen dit. kärringen gjorde inte ett smack, 'det skulle läka lite till' var vansinnig när jag gick därifrån trots att jag inte visade det.

men det hände några bra grejer idag iaf. har varit på 3 lägenhetsvisningar. två råttbon & så en som kommer bli sådär härligt bra när den är färdig =) har även tagit kontakt med en privat tandläkare. så har vi tur så lämnar de ett gott besked imorn att de vill ta sig an mig. då blir jag lycklig (y) blir även lycklig om säljaren accepterar vårt bud på lägenheten. håll tummarna allihop!

nu ska jag sova!
later!

Kommentarer
Postat av: Siri

Var finns de här lägenheterna för någonstans? : )

2010-01-22 @ 12:40:08
URL: http://siriannalouise.blogg.se/
Postat av: Siri

Okej, låter ju härligt. Du stannar i stan nu då? : )

2010-01-22 @ 13:40:22
URL: http://siriannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0