don't worry

internet låg nere i stort sett hela dagen igår, hann bara skriva ett kort inlägg. kändes jättekonstigt och man blev lätt rastlös. men nu är det tillbaka och det tackar vi för. har precis ätit frukost! salamimackor och en hallon & blåbär-smoothie. mums!

snart väntar en dusch, fixa till naglarna och lite annat girlsstuff.
funderar lite på hur jag ska ha håret ikväll. platt eller lockigt?

har förresten drömt konstiga drömmar de senaste 3 nätterna. började första natten med att vi hade två hästar här hemma & så twister och de smet och vi sprang efter dem ända till Falan som ligger 3 km bort. där fick vi tag på dom och jag liftade upp två killar som körde hem mig för att hämta släpet. andra natten var det att elina fixade jobb på SIFO och drog dit mig utan att jag hade gjort varken intervju eller utbildning. dessutom parade hon ihop mig med en som jobbade där, haha.  inatt drömde jag att elina la danseskorna på hyllan och skippade nivå ikväll, vilket hon absolut inte får göra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0