don't waste your lips on word's I've heard before

sitter här och kollar på en dokumentär om överviktiga barn. det var antingen det eller dokumentär om familjer med typ 8 barn & så simon och thomas. men det är ganska intressant och i slutändan gick det väldigt bra för de små :)

håret lockade jag tidigare och borstade ut lockarna så det blev vågigt & naglarna fick fransk manikyr. så nu är jag redo för morgondagen & jag hoppas att jag är välkommen. ansökan är iaf inskickad och jag är spänd, det ska bli kul!



nu är det dags för lite té & two and a half men
synd att jag missade dig, måste sluta att vara så tjurskallig..

Kommentarer
Postat av: Elin ♥

Fin bild!



Nja, en annan låt som är grymt bra är Muse - Starlight och ett band som heter Angels & Airwaves.

2010-01-19 @ 06:02:36
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0