do you love me?

har en ny header, vad tycks? satt & pillade med den när jag slog ihjäl några dö-timmar på mammas jobb idag i väntan på elina. blev ganska nöjd och bloggdesign blir så mycket roligare när man börjar förstå vad man gör. inte för att jag är värsta snillet - absolut inte, men jag försöker iaf göra min bloggs utseende bättre och tycker att jag lyckades :) det enda jag inte är redigt nöjd med är 'sidfärgen', hade velat ha den vinröd, men förstår mig absolut inte på hur jag ska göra det. har suttit i mallen och kollat alla färgkoder men det verkar inte lossna. bloggen vill vara lite beige helt enkelt :D

min dag har varit väldigt bra. i denna tristess kan en dag på stan med sin bästavän' göra så himla mycket. det blev tre G såklart. det vanliga; bakad potatis med tonfiskröra och rhode island och så rabarbergräddte på det! hur gott som helst och det bästa av allt är att man aldrig tröttnar för den röran är läskigt god! på den vanliga rundan genom stan fick ett till par pyjamasbyxor följa med mig hem, kunde ju inte bara lämna de där..? även ett paraply då jag verkligen inte har något. och inte vilket som helst utan ett med leopardmönster, graow. dessutom hade de även rea på åhlen's så gav ett hårspray en chans. fructis bambo, don't disappoint me! :)

sorry no pictures.
vet inte vad det är med mig. kameran är alltid med men ínte blir det några bilder för det /:

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Mmm, det ska jag verkligen prova. Jag tror att jag kan ha smakat något liknande, men är inte säker. Har du smakat chaite någon gång? Det är ju också himmelskt gott :*



Din header är jättefin, förresten (: !

2010-01-12 @ 22:14:02
URL: http://opq.blogg.se/
Postat av: Siri

Vi måste ta Nivå någon fredag : ) Nu när vi får menar jag ; )



<3

2010-01-12 @ 22:15:40
URL: http://siriannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0