do you know what's worht fighting for?

graaah! trodde verkligen att jag skulle gå upp tidigt för att jag gick upp vid 8 på morgonen igår och la mig hyffsat. 12:20 och jag går upp. visst vaknade jag mycket tidigare, men kommer gå som en zombie så fort jag måste gå upp tidigare än så. great, men man får helt enkelt ta konsekvenserna.

väntar just nu på att mammas telefon ska laddas upp lite så jag kan ringa upp elina, onödigt att hon betalar samtalstaxa när mamma har gratis samtal :D så kanske vi kan fila på planerna tills ikväll! coffeehouse & kuggeboda som hon föreslog igår låter inte helt fel. kanske kan få dit lite fler folk till fiket så vi kan umgås lite innan alla åker tillbaka. 

och kommer vi att träffas allihop får vi försöka avråda filip & mård att inte åka till Afghanistan. de får verkligen inte åka, det är ju skitläskigt där nere just nu /:

nu; ringa upp elina
därefter; dusch!







tänkte bara säga att det har varit skönt att träffa alla igen! så himla skönt. och så känns det som what ever happends, we will still have eachother! ni är bra och jag har så kul med er ♥ olivia åkte tillbaka den 2:a, b åker på måndag och killarna har jag inte riktigt koll på. men vi får se till att det inte går lika långt emellan längre :)

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0