danseskorna, på!

fick en bra kommentar av siri igår; "Vi måste ta Nivå någon fredag : ) Nu när vi får menar jag ; )" och hon har så rätt, så rätt! klart vi måste dit nu när det faktiskt är 90-leg & man har chansen att slippa alla störiga 92 - och 93:or som smiter in allt för ofta. och det läskiga med detta var att elina skickade imorse och skrev att vi skulle ta nivå på fredag, inte mig emot. du kommer från malmö stertman? ;D klart vi behöver dig på 'invigningen' för vad skulle jag göra om segertåget kom ur stereon och ingen kunde sjunga med mig!? funkar ju inte ;o

så om det är någon som läser detta och absolut är på, på fredag
så är det bara att höra av sig, de som ska ha det har mitt nummer :)




















& detta var några av alla härliga bilder vi har från nivå :)
jag ser fram emot fredag nu!

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha 2 bilder jag aldrig sett, altid lika kul med sånt ;D (och varje gång säger du "dom hardu visst sett" ;) )

2010-01-19 @ 14:24:34
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0