change of heart

vilken dag. började med att jag åkte in vid 7, usch det är så tidigt.

& när jag var utanför mammas jobb stöter jag på Marcus som var påväg till skolan. slutade med att vi stod där utanför i typ 10 minuter och snackade om allt som hänt. en riktig livscoach, som verkligen kan få en på bra tankar. man märker att man saknar att sitta där i bönan med honom och resten av inriktningen & snacka skit! :)

därefter blev det ett möte på synovate & därefter träffa jannie! satt på wayne's i typ två timmar, myspys!

imorn blir det stan igen! har två ärenden på morgonen & därefter ska jag möta upp elina för en till heldag på stan, får se vad vi hittar på. kanske t.om blir kuggeboda över natten då hon är ledig på onsdagen med :D

NU SKA JAG TA TAG I DET PÅ RIKTIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0