can't tell me nothing

idag har jag sovit ut ordentligt, som alltid nowadays (?) men det är skönt och nu börjar det bli trist att inte ha något att vakna till. inget att göra, jag börjar bli så himla rastlös så det finns inte! boring. jag behöver verkligen något att göra, något som kan hålla mig sysselsatt och något som jag tycker är roligt! så svårt kan det väl inte vara att hitta något som skulle kunna passa mig? för i telefon orkar jag inte sitta..

nu tänker jag alldeles för mycket märker jag. allt är ju bra, det är bara att man lätt glömmer bort det. fina vänner, de bästa som finns skulle jag kunna säga. jättefin familj, finns verkligen för mig och en underbar hund. allt är bra, man måste bara inse det och inte glömma bort det.

och även om det kanske inte kommer att hända något superskoj nu så har jag ju iaf imorgon att se fram emot. först middag i Kallinge & sedan bio med mitt flin' i ronneby. vi ska äntligen se LUFTSLOTTET SOM SPRÄNGDES! har velat se den sen jag såg flickan som lekte med elden men vi har aldrig haft någon dag som passat båda. dessutom är hon ledig på måndag så då kan vi mysa järnet! det gillar jag.

nu ska jag gå ner och försöka få i mig lite försenad frukost, mums! är jag verkligen sugen på frukost är det jättegott men måste jag tvinga i mig för att det är tidigt eller att jag är stressad så går det typ inte. så idag ska jag njuta.

n,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0