2009 i bildform

en bildresumé från 2009. vad säger ni?

JANUARI

här var det fest mest hela tiden och i väldigt många olika kretsar. men alla var lika underbara och skoj hade vi alltid ihop. det var allt från spela twister hos emma till svänga inne på fridace. underbart.











FEBRUARI

underbar mys i Kuggeboda med de bästa tjejerna och oj så mysigt vi hade!
tiden sprang iväg och milwa fyllde redan 1 år, mysigt
många fester, fina fester











MARS

jag och carro satt praktiskt taget ihop, kuuuul
fester och tacoslagning hos filip
åka bil med jocke
mys i vissefjärda hos olivia, sjukt nice









APRIL

här kom värmen och vi med den
det var mycket nivå mest hela tiden & så piraten sista timmen
galären-häng, vilket vi var bäst på!
polenresa med jannie för att besöka vårt fadderbarn
valborg då det var jag & killarna för hela slanten, grymt
grillfest med stora delar av kära nv & sp <3
TRYSIL! fy tusaaaaaaan vad kul vi hade. 4 dagar fyllda av kyla, kärlek, skidor och gemenskap. ge oss nu!




















MAJ

spontantrip till växjö med linda sebbe & cissi för att hämta cissis balklänning
sjukt många och trevliga utgångar, vissa minnen för livet
det var nog vid denna tiden vi alkoliserade mest hela tiden, 3 gånger i veckan är lagom
paddlade med friluftslivet, en test innan den riktiga rundan, inte kul bakis kan jag tala om
vi hade två mösspåtagningar, FYFAN VAD BRA VI ÄR! sjukt skoj alltså!














JUNI

vart ska jag börja?
juni 09 kommer att gå till historien så kul som vi hade
allt började med en bal, en väldigt fin och rolig sdan. alla var så stiliga, även grinchen
vi åkte till mamö med internationella + elina och var lite vilska för att marcus inte kunde vägen
vi tog studenten, känslan man hade när vi kom till kajen, oslagbar, får rysningar än idag
helt klart världens bästa dag och jag är så glad att jag hade så många bra människor runt om mig
kajsa hade sin studentfest några dagar efter och hela galären befann sig på plats såklart! dock omkom en stol :(
festerna fortsatte, även vårt alkoholiserade och roliga liv. underbara är ni
midsommar spenderades ute i öljersjö med massa fint folk. jättekul och minnesvärt absolut!
öland blev det med på en impuls. 4 dagar boendes i ett tält men vi fördrev mest tiden vid båten
för där höll de andra grabbsen till. jätteroliga dagar, så skoj hade vi




































JULI

jag spenderade 4 dagar i maglaröd, hos emma, där jag alltid var när jag var liten och återupplevde min barndom
det var tigull, alla andra djur och framför allt familjen ralsgård. så himla kul och vi får ses oftare vännen
vi firade sebbe som fyllde 19 år ute i rödeby och hela ligan var samlad, efter det blev det en liten utgång
fick säga adjö till kajsa som lämnade oss för amerikat i ett år. väldigt rolig kväll och alla stolar höll
så vi hoppas att du har det bra på andra sidan atlanden kajsis
linn fyllde 18 och självklart var vi inte sena med att gratulera bruden










AUGUSTI

jag och elina åkte mot habo för att tillbringa 3 dagar med joss & emil. vänskap på hög nivå<3
fick ett roligt sms av en lite full linda
kräftskivan hos oscar blev av, och blev jätterolig. människor från "två världar" :)
jag återvände till marmaris, mitt älskade marmaris. denna gången med elina
det var en vecka full med fina minnen och jag vet att det där är min plats,  där jag ska vara
och det var absolut inte sista gången jag reser dit, världens bästa plats!
vi tjejer hade en sista fest på pantis då det såldes i augusti :( så det var jag elina olivia och linda
allt var som vanligt och allt var så bra<3
kräftskiva i ronneby blev det med, vi hängde på elinas arbetskamrat och fick sen springa till tåget.
kvällen slutade på sailet och var väldigt trevlig
31 augusti började jag på turismprogrammet i Kalmar, och det innebar även flytt
















SEPTEMBER

skolan var hektisk och jag var i ett monl av osäkerhet. en helt ny klass, en väldigt stor klass och svårt att först komma in i klassen gjorde de veckorna till ganska tuffa och nervösa. blev dock bättre med tiden men idag är jag osäker på vad jag håller på med..
ett härligt fridace blev det på gammalt hederligt vis, we love it!







OKTOBER

en trevlig vinkväll hos emelie i skogen
reunionfest med alla gamla godingar (de som kunde) och jag var glad hela kvällen
alla var glada, stämningen på topp och jag fick se lumpenkillarna för första gången på 3 hela månader.
lycka!
fyllde år och firade det på en eskursionmed klassen, konstigt att inte omges av nära och kära på sin egna dag
höll en presentation tillsammans med min PM-grupp om västervik
gick ut och höll låda med jannie och lollo på fridace
firade carro som äntligen fyllde 18 år <3











NOVEMBER

mys på coffeehouse med bra människor resulterade i en rolig kväll som slutade med rally i agdatorp
vaknade upp i kuggeboda hos joss och vi bara pratade pratade pratade, love it!
utgång eller mys på nivå kanske vi ska kalla det. satt där och pratade gjorde vi.
väntade även på mamma i 1½ timme i rödeby på att hon skulle hämta mig, KALLT
nanna länade sverige och oss för NZ, vi saknar dig vännen!
winnerbäck kom till karlskrona och självklart var jag & jannie och resten av alla inbitna fans där!








DECEMBER

kollade på lucia med jannie, och var som bambi på hal is när vi gick till bilen¨
fikade och mös med elina inne i stan
jag och twist och hade oss i snön
jag carro & basse körde på en utekväll
jag olivia och elina körde på en roadtrip till kalmar och shoppade. nästa gång blir det MODE-huset ;)
en fin julafton tillbringades på branthalla med hela familjen
juldagen var crazy och vi likaså, sjukt mycket trevligt folk träffade man
NYÅR REGERADE, TACK FÖR DEN FINA KVÄLLEN!














mina vänner, blir 2010 hälften så bra som 2009 så är jag nöjd
bästa året någonsin & jag är glad att jag har delat det med er!

natalie, signing out


Kommentarer
Postat av: olivia =)

tack för året honey! bästa hitills =D <3

2010-01-01 @ 22:41:44
Postat av: Hanna

Hej, finfin blogg! :)

kolla in min också! kram<3

http://hannaiberg.blogg.se

2010-01-02 @ 10:14:29
URL: http://hannaiberg.blogg.se/
Postat av: Siri

Tack för 2009 : ) Nästa år blir ännu bättre : ) <3

2010-01-03 @ 00:04:59
URL: http://siriannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0