10-01-01

dagen efter nyår tog vi det mestadels lugnt. började med att elina väckte mig för att hennes mamma skulle hämta henne vid 10, och efter det gick jag till soffan och kollade på tv med kinga & även henrik när han vaknade. runt 1 var det sagt att vi skulle fika så gick ner till busshållsplatsen då jag kollat tiderna, men de stämde inte så fick stå där i en halvtimme :/ var en kall natalie som mötte upp linda!

vi gick in på wayne's & efter bara några minuter kom olivia och siri med. perfa! där satt vi väldigt länge och bara skrattade. pratade om gårdagen och kollade bilder från kamerorna, väldigt många & väldigt roliga bilder. knappt så man vågade kolla på sina egna då många tog bilder med den under kvällen ;p

när vi suttit där ett tag så fick jag skjuts av olivia hem och hela kvällen var hur lugn som helst. både skönt och tråkigt. men blev god middag i form av oxfilé och potatisgratäng som var över sen kvällen innan, underbart.

nats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0