visa ditt intresse eller förlora mitt

vilken bra dag! eller bra och bra kan ju ifrågasättas men överlag liksom. dock knäckte jag aldrig koden till the sims, massa konstiga filer och program. det är ju så man får ett frågetecken ovanför huvudet. men imorn ska jag och joss knäcka allt och vara världens bästa hackers. för henne har jag pratat med idag, även hört av linda i ett antal timmar på skype och så elina och jannie. bra, bra, bra!

var även och gick ut en låångrunda med hunden. jag såg ut som en byfåne i mina babyblå mjukisbyxor och min pälsmössa men man behöver inte direkt vara beredd på att träffa på någon man känner här. men idag så var det plötsligt ovanligt 'mycket' trafik och t.om. två polisbilar körde förbi vilket gjorde mig ganska paff. vad har hänt här liksom?

nu ska jag fortsätta få elina att skaffa skype och kolla på GE-galan. är lite hungrig men orkar inte gå ner nu när jag bäddat ner mig så skönt. får bli en god frukost imorn istället. innan tandläkaren :/ ska nämligen dit imorn, så blir i stan hela dagen imorn om någon känner för att träffa mig :D ? och på fredag är det dags för INTERVJU & sedan en fika med elina<3

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0