I wanna sit and wait for you

godmorgon!

gud vad skönt det är att vakna innan väckarklockan men ändå få ligga kvar medans alla 3 larm har ringt. ibland är det minsann skönt att inget göra. så nu när jag ligger i sängen tänker jag på dig olivia som gått upp alldeles för tidigt för att ta tåg till malmö, lider minsann med dig.

dagen lär väl bli en aning seg men ska se till att få saker gjorda. ska bl.a packa ner saker jag vet jag kommer behöva ha i lägenheten och det är likabra att ha det gjort då det inte är lång tid kvar! (y) inflyttningsfest, ftw! men den får bli efter att allt är färdigt så man inte sitter i en tom lägenhet :D

annars har jag nog inte mkt mer att dela med mig av =) får bli senare.

:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0