keep on walking

melodifestivalen diskuteras med linda samtiigt som vi kollar på att, 50 mil ifrån varann. ibland är verkligheten hård. tur vi har skype du.

usch lördag och jag kollar på melodifestivalen, känns misslyckat! kommer ihåg en kväll vi kollade på melodifestivalen på pantis tillsammans några tjejer, det var däremot hur mysigt som helst. längtar tokmycket till sommaren då alla är hemma. underbart, helt underbart.

men nu är det februari så man får inse att det är ett tag till sommaren. men våren är på G snart känner jag (snön ska bara smälta) och då ska vi måå!

nu ska jag fortsätta tycka lite synd om mig. imorn är det ännu mer synd om mig. ska packa ner ALLA saker i Kalmar i kartonger. wish me good luck även om det samtigt är kul att det händer något NU!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0