friendly reminder

en bra dag, såna tycker vi om. okej, det var inte så kul att gå upp halv 7 efter 5 timmars sömn men det gick (y) blev lite kontorshäng och ringa runt i sista sekund angående referenser, men det fixade sig för det var ju trots en bra dag och då ska allt gå som man vill. kim ställde upp och det känns så mycket bättre än tomas då man aldrig vet vad han kan vräka ut sig ;s och så kära lilla joss med som 'kollega'.

intervjun gick bra och jag gick därifrån nöjd! ringde upp jossy direkt efter och pratade med henne i över en halvtimme, precis vad jag behövde. byta tankar, ideér och känslor med henne. ingen känner mig så väl som du som winnerbäck hade sagt (även om jag har andra som också känner mig utan och innan) efter det gick jag på stan en stund med mamma för att vänta in elina som var lite sen, inte lätt när bilar blir insnöade ;p tog en eller två rundor på stan och en potatis på tre g<3 underbart, helt underbart!

nu är jag hemma, har varit det sen runt halv 6. har blivit goda nudlar, catching upp på msn och tv. mys. och jag är superdupertrött så lär slocka fort sen när jag väl går och lägger mig.



nu får ni hålla tummarna att jag får en andra intervju, jag behöver lite struktur och det vet jag att ni också tycker, eller? =) så nu blir det en kopp té någon film eller så kanske jag överraskar mig själv och går ut själv med hunden i mörkret. om man ändå inte vore mörkrädd..
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0