I never thought I'll be inlove like this

har varit lite dåligt med skrivandet märkte jag, men har man kul går tiden fort & kul har jag verkligen haft!

arbetsintervjun i fredags gick jättebra. får verkligen hoppas att de tyckte att jag passar in för känner att detta kan bli något riktigt bra & dessutom så lär man ju lära känna massa nya människor, sweet! efter arbetsintervjun åkte jag tillbaka in till stan och träffade jens på hans jobb då han numera jobbar på MIX-kiosken. en lika härlig & glad människa får man leta länge efter! elina kom även och då blev det en runda till 3G med massamassa prat och en bakad potatis. bar sen av på stan och kollade massor! runt 2 åkte hon till jobbet och jag roade mig själv på mammas kontor. fick även nycklarna till lägenheten men kände inte så stort behov av att gå dit då den var helt tom ;p 

på kvällen bar det av till Per. i början var det bara vi & hans föräldrar men sen började grabbarna trilla in. jag sjöberg, bern & per spelade gris och bern vann vilket han tyckte om =) efter det kom rassel & 4 grabbar till och det spelades gitarr, armbrytning och massa annat. åkte alldeles för tidigt men kände att jag verkligen behövde vara utvilad till igår. och tur att jag gick och la mig tidigt för det blev verkligen en lång dag.

igår åkte vi nämligen till Kalmar vid 9 på morgonen. plockade ut allt och så städade! var inte färdiga förrän vid 3 då vi åkte till lägenheten i karlskrona och la in allt och plockade upp alla grejer där de skulle vara. blev jättemysigt & även om inte allt är färdigt än så är jag jättenöjd med lägenheten. perfa! från stan åkte vi vid halv 8.

& då var jag stressad. oscar & jannie skulle komma hit så det fick bli en snabbsnabb dusch och på med mjukiskläder (jättefint, jag vet!) de kom lite senare då jag bad dom och vi började spela jeopardy junior. hahah! så sjukt skoj! först vann oscar över jannie och mellan oss andra rundan blev det oavgjort. för dom som jag var tog jag bort några poäng jag egentligen skulle haft men jag är inte bitter. därefter pratades det om engelsk historia, telefonförsäljning & även om hans hemliga företag som vi har börjat förstå bättre nu! :)

idag däremot är det lugna gatan. sov verkligen ut och klev inte upp förrän vid 12 någongång. åt köttfärssås och spaghetti till frukost och här hemma var det värsta julafton med presenter, mamma är inte klok! fick iaf de där jättefina fårtofflorna jag kollat ut på skoshopen i kronan (heter den så?)  leggings á la grå leopard och även en jättefin väska jag sett på M&Q när hon var med! tack mamma, du är underbar! :) de åkte nyss till lägenheten, vet inte riktigt vad de hade tänkt göra medans jag ska ta ut twist på en lång promenad. så får höras efter det. ska bara bjuda på lite bilder:





tog tyvärr inte så många bilder hos per då detta är i stort sett alla & igår tog jag inga alls :/ får bli bättre med det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0