tik tok

är sjukt hungrig men orkar inte laga mig något, lika stort i-landsproblem som imorse när jag ville somna om men inte kunde. ibland är världen ganska simpel.

sitter här och kollar på MTV och just nu spelar de womanizer, love it! hur underbar som helst. och innan tog jag mig en lång dusch, har precis lärt mig njuta när jag väl står där. så skrubbade även fötterna så nu är de babylena :)



och eftersom jag inte har något annat världsligt att tänka på idag kan man ju alltid se vad man ska ha på sig ikväll. så man inte gör som man alltid gör - byter om i sista minuten och inte riktigt känner sig nöjd. så ikväll ska jag minsann vara nöjd (y) har verkligen börjat med saker i tid nu för tiden. igår kom elinas andra present på posten, milwas har jag fixat för över en månad sen och nu är det jannie jag ska börja tänka på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0