söndag

sov sjukt dåligt inatt igen! så nu har jag fått tips om ett te av jannie som jag snart ska gå & inhandla. svårt att somna och vaknar runt 4-5 på morgonen och är klarvaken. men lyckades somna om till 8 då jag blev paff att mitt alarm inte gått igång. verkligen sån tur att jag vaknade då det var första dagen på jobbet idag! =)

härjade och donade här och när jag var färdig fick jag väcka de andra sömntutorna innan vi begav oss. väl på telenor ser jag många "gamla ansikten" och jag blir så glad redan i början då jag förstår att det  är ett sjukt bra gäng jag har att göra med. pepppepppepp! så hela dagen har vi suttit där blandat med fikapauser och lunch. mycket information på kort tid vilket gör att min hjärna måste likna ett russin vid detta laget.

men det gör absolut ingenting då jag inte har tänkt göra något vettigt alls ikväll! blir sällskap & film. så nu har jag inte tid att sitta här då jag måste ta en dusch och även försöka få i mig någon mat då jag inte ätit sen lunchen! :)

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0