runaway

jag har duschat, smörjt in mig, plattat håret, fixat naglarna. mer kan jag knappt göra, förutom att välja kläder och det hade jag tänkt göra när det är paus på tv:n. allt måste bli bra och intervjun måste gå bra, något annat orkar jag inte med. så peppar peppar, ta i trä. klart det kommer gå bra, bara jag intalar mig det :) jag är en utmärkt kandidat till detta jobb.

så nu vill jag bara komma igång så fort som möjligt så vi kanske kan åka iväg någonstans i mars.
inget är ju någonsin säkert, men jag ska göra allt jag kan =)

later!

Kommentarer
Postat av: Siri

Fredag! kommer bli kalas! Nehe okej ; ) Hur gick intervjun? : )

2010-02-03 @ 18:26:18
URL: http://siriannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0