perfectly lonely

en bra start på dagen, vaknade innan larmet idag med. kroppen lär sig väl. och vaknar man vid halv 9 så är det inte så svårt att somna på kvällarna vilket kan vara det värsta som finns. att ligga och vrida sig, utan att ens vara trött.

nu verkar min kropp vilja äta frukost då den morrar sådär 'fint' men hjärnan är inte alls inställd på det. så får se vem som vinner kampen. de flesta vet ju att äta frukost och jag sällan går ihop utan jag äter helst lunch direkt vid 12 eller något.

det jag egentligen tänkte dela med mig av var inte min sov- och ätvanor utan däremot att jag fick så himla bra råd av jackie igår. och visst är det sant även om man inte tänker på det viset. och den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket. fyfan vad jag skrattade igår, du anar inte. och jag kan absolut säga att du inte kommer att sluta som en gammal nucka. goa tjej, jag har verkligen saknat dig! =)




Kommentarer
Postat av: pelle

Allting kommer med något positivt. Du kommer sov gött redan vid bollibompa i kväll ;)



Tack ska du ha förresten!

2010-02-09 @ 14:26:28
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0