never wanna say goodbye

HEMMA & det är sååå skönt. började dagen redan vid 06.30 och kan ju säga att det sved ordentligt! och dessutom kommer jag till tandläkaren en timme för tidigt vilket gör dagen ännu mer pestig. gjorde iaf ett avtryck och det var precis lika otäckt som förra gången.

men dagen blev bättre, förvånansvärt nog! gick bra på en grej & sen kom elina till stan! då blev det åhlen's, affärer och fika på wayne's! behövde verkligen det! får se om hon hinner in imorn innan jobbet för hon var allt lite nyfiken =) nyfiken eftersom jag ska på ARBETSINTERVJU imorn och hon vill höra hur det gick.

får även nycklar imorn! nu händer det grejer minsann! hela flytten sker förhoppningsvis på lördag.. hoppas att det inte krockar med erotikmässan som vi planerat att gå på. hör av mig när jag vet mer siri =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0