my heart beats like a drum when I hear you come

klockan är halv 10 och jag vaknade alldeles för tidigt igår. gick & la mig runt 3 igår (alldeles för sent!) men vi var här och kollade på film. lämnar detta utanför bloggen sålänge, med all rätt. vid 7 imorse började twister prata men jag fick tyst på honom det var inte förrän vid halv 9 som hans tålamod tog slut och han började yla. orkade inte kämpa emot så steg upp och tog en runda med honom, måste ha sett ut som en zombie :)

har ju på sistone börjat äta jättedåligt och nu börjar jag även sova dåligt. vaknade runt halv 5 och hade svårt att somna om, fick verkligen släppa allt och bara tänka på att somna om. börjar ana att de två har med varandra att göra men blir tokig för vet verkligen inte hur jag ska lösa det.

pratar för tillfället ut med esen, har verkligen saknat honom! planerar när han ska komma och spela trummor här, sa att han var välkommen när jag fyller 20 ;P det hade verkligen varit hur kul som helst att låta honom träffa alla andra vänner! min fina vän esen =)

nu ska jag se om jag kan somna om eller om jag kommer att sitta och gäspa på coachingen.
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0