lördagen

hej & god morgon!

ligger i sängen och kollar på O.C. vilket är en passande syssla för en dag som denna. elina var tapper nog att ta tåget halv 10 för att jobba, beundrar dig verkligen. en annan lär ju inte göra allt för mycket, typ vila upp inför sin coaching och tandläkarbesöket imorn ;P

igår så gick jag på stan med mamms när elina åkt hem & blev en runda till gina, MQ och så även subway (som förövrigt är sjukt överskattat!) när vi kom hem åt vi och pratade lite om hur vi ska göra här i lägenheten. måste verkligen sätta upp mina saker på väggarna, helst innan nästa fredag, får se hur det går med det.

när hon sedan åkte hem tog jag ett långt bad (vad har hänt med mig?) samtidigt som jag lyssnade på musik. sjukt avkopplande. hade även i badolja så jag blev len som en babyrumpa hela jag. när jag var färdig mötte jag upp elina på hemköp för att köpa hem lite gott att ha innan vi gick till festen.

hennes kusin sandra fyllde nämligen 18 så vi gick bort till strandgården där de höll till. man märkte ju direkt att man inte var yngst på stället då alla var 18-. fick denna fina repliken när jag stod utanför toaletterna: "vill du ta dig en provtur?" men tror han förstod att jag inte var intresserad med att inte ens kolla på honom ;p  annars det var kul och underhållande och det var ju tur att vi hade elinas äldre kusin linda på plats med så vi hade någon att prata med! sandra verkade iaf ha kul och det var ju det viktigaste! lite tråkigt dock att det bråkades när vi skulle gå men får hoppas att det löste sig för det är aldrig ett roligt avslut på en bra kväll.

vi gick vidare när vi märkte att folk började gå och klockan var väl runt 12. mötte upp henke på P&M och fyfanken vad bra val det var alltså! har saknat honom och vi hade en hel del att ta igen! så kul att han och alla andra underbaringar kommer nästa vecka! men jag märkte att elina höll på att slockna på andra sidan av bordet så vi rundade av där innan vi tog en snabb (!) vända på play.bar innan vi kastade in handduken för kvällen och gick hem. somnade på sekunden och vaknade som tur inte var när mobilen började låta.

det var allt för nu, later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0