lady stardust

somnade som en stock igår och vaknade i lagom tid idag. satte på rix fm vid halv 9 för att höra maria, den ena svenska hollywoodfrun men jag hörde inget för jag somnade och vaknade om vartannat. på sistone har jag börjat drömma om en vän jag umgicks mycket förut, i högstadiet. vet inte om drömmarna försöker säga något eller om det är saknad? visst, ingen la manken till men kanske var det bara lathet eller osäkerhet? aja, det är inget jag orkar tänka på idag.

för nu ska jag kolla färdigt på 'I taket lyser stjärnorna'. har redan sett den en eller två gånger, men tycker jag om en film spelar det ingen roll för då kan jag kolla  på den om och om igen =) sen blir det nog en bit i 'Did you hear about the morgans' innan jag tar ut plutten på en långpromenad.

Kommentarer
Postat av: Josefine

:O kollade på i taket lyser stjärnorna för nån dag sen. Gillade den inte alls så mycket som jag trodde jag skulle göra, tyckte den var ganska tråkig :/

2010-02-04 @ 13:44:55
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/
Postat av: Siri

Vad bra : ) Då får vi hålla tummarna : )

2010-02-04 @ 15:26:40
URL: http://siriannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0