I've got a pocket full of sunshine

nu är jag pepp! okej kanske inte i skrivandets stund då jag ligger på mage och skriver samtidigt som jag försöker kolla på tv:n för jag får så otroligt ont i svanken av att. men det jag tänkte komma till var att olivia kommer upp nu så imorn kommer det bli en bra kväll med 3 underbara tjejer.

så nu lyssnar jag på en av elinas favoritlåtar, hon hade börjat dansa och sjunga om hon varit här ;) goding!

imorn blir det förberedelser & så en bra kväll och på lördag styr vi kosan mot Kalmar. vet inte riktigt men tror faktiskt att papper ska skrivas på =) I'm happy! nu ser man ett slut på att och vill jag komma tillbaka dit någon gång framöver så är ju inte det heller omöjligt. men just nu är jag säker på mitt val och glad över det med =)


it's time to come home baby!

take me away to better days, n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0