I'm weird cause I hate goodbyes

har varit ute med twist två rundor till mitt i snöovädret. på vägarna var det bara jag och plogbilarna. ibland en lika tapper själ men de var inte många. nu ska jag göra mig iordning för sängen & ta på mig min sköna pyjamas så jag är redo att sova när jag blir trött. för twister lär det inte ta så lång tid eftersom han lägger sig lite överallt och det tar inte lång tid innan man hör tunga andetag.

blev tyvärr ingen bio ikväll, vilket var synd men det fanns inget att göra åt att.
får helt enkelt ta igen det en annan kväll!

imorn blir det upp och skriva på kontrakt och lämna mitt kontonummer till jobbet & även en runda till tandläkaren (men bara om det är viktigt, annars är jag "sjuk") därefter försöka få ordning på köket som är jättestökigt. kvällen är inte riktigt planerad. får se om vi drar ut en runda eller om vi kör på en filmkväll, hör av mig till er som är inblandade såklart! =)

jag begär mer än jag har rätt till, särskilt när jag beter mig som en riktig skitstövel

nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0