if we ever meet again

nu är det dags att krypa till kojs för det är ju trots allt en dag imorn med! :) och imorn väntar jobbcoaching & en fika på stan, dock inga fler planer men det löser sig alltid. garderoben kommer ju vara ute när jag kommer tillbaka så då kan jag passa på att få det lite städat här.

kom förresten på att jag varken har tandborste eller bomull till att ta bort sminket med, lyckat verkligen!
äsch, klarade sig grottmänniskorna ska jag nog med klara mig.

det är så skönt att allt går bra nu! känner mig välförtjänt av det. elina ringde innan när hon kom över till svensk mark igen och vi hade en hel del att ta igen men hann inte med allt så ska träffas på torsdag! yey! och så pratade jag med joss då hon kan detta med af och sånt mycket bättre än mig. jättebra, för då har jag någon att gå till med mina onödiga frågor. hon kommer förresten hem om en vecka, tror ni jag är glad eller? :D


detta är förresten första natten i lägenheten! hoppas bara ingen knackar på fönstret! =)
(lär dock inte ske då den ligger på 4:e våningen men jag får alltid för mig en massa)
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0