I love the silence that brief, beautiful silence between every kiss

nu sitter jag här helt död och sliten. vet att jag inte har berättat något om i fredags och lördags men jag har verkligen inte varit på humör för det. är egentligen inte det nu heller men ska göra ett försök iaf :)

festen i fredags började sjukt bra! nästan alla tjejer var samlade och såklart alla andra underbaringar. had the time of my life! här dansades det, sjöngs och pratades fram till runt halv 1 då det händer massa tråkigheter som gör att det blir ett jäkla rabalder. tänker verkligen inte gå in på något, inget alls faktiskt.

vill bara tacka alla som gjorde min kväll. det var gamla vänner, nya vänner och älskade vänner. jag uppskattade så att ni kom och att veta att ni finns för mig är otroligt skönt. vännerlotteriet har verkligen varit på min sida.

på lördagen hade jag & joss en sån riktig bakisdag som bara vi kan. ni kanske inte kan the deal men det innebär att sova länge (om man kan förstås) städa lite, snacka massa, helst gå i mjukisbyxor bland annat folk och sånt. men vi snackade mest, hade så mycket att ta igen och jag njöt. ni skulle bara veta vad jag har saknat min pärla och vår kvalitetstid! du har åkt nu och din onärvaro (?) känns mer än någonsin ♥

efter att vi latat oss halva dagen åkte vi till ronneby för att hämta elina. de delade på en pizza (jag skippade det då jag sparade mig till kalaset) runt 4 åkte jag till kallinge för att fira kerstin! det första jag möts av är en sån jävla klockren kommentar av håkan. "jaså, har de släppt ut dig från häktet?" så fick ha ett deeptalk med honom :) döpte även melvins plastspindel och plasthund. blev kent & bosse. så när hunden bosse trillade under bordet fattade håkan inte vad det handlade om. melvin: bosse trillade, han ligger på golvet.. pappa bosse?" tog ett tag innan håkan förstod, haha!

på kvällen åkte jag & elina hit för filmmys! hon bunkrade upp med chips, dipp, cola, choklad, glass och energidryck. dock åt hon inte så mycket av att! kollade på "på smällen" och sen blev hon jättetrött och tog över min säng. sen fick vi även besök av en förfriskad charlie :) mys.

inga bilder ligger på datorn än men lägger upp några när jag väl fått tummen ur röven och fört över dom.
för antar att det ligger en massa roliga bilder på minneskortet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0