"I live for the nights that i don't remember and the people I will never forget"

allt går så jävla bra nu, helt sinnessjukt!

för tillfället har jag kopplat in stereon alldeles själv! stooolt även om det inte var så svårt. nu är det dags för playstation:et så vi även kan sjunga lite singstar. videokameran är laddad, systemkameran är laddad, canon:en är laddad och jag är LADDAD!

så nu mina vänner hoppas jag att ni är på lika bra humör som jag är på, okej? får festa tillsammans med alla godingar samtidigt och fyfan vad kul det ska bli. olivia har kommit upp, joss har kommit ner och alla andra kommer med. detta bådar gott.

nu har jag inte tid med detta mer, ska nämligen dammsuga och plocka undan.
men imorn kan ni förvänta er att jag har bilder att visa upp! :)

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0