how wonderful life is when your're in the world

vilken natt, jag säger då det. blev väckt från höger & vänster men det var av fina personer så det gjorde mig absolut ingenting! :) det jobbiga var bara när kricko (rottweilervalp) började dona i sin bur så det lät utav bara den. men jag överlevde och på morgonen satte jag mig på bussen mot stan.

mötte upp joss och vi satt i lägenheten tills elina kom och vi gick ut på stan! blev såklart en fika på 3G innan vi gick vidare. träffade även på siri och mc'donaldsmannen i kronan, så roligt! :)

det var mys att umgås med er, har verkligen saknat det<3
nu får vi tagga upp för imorn, får då kör vi mina vänner!




aaw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0