gravity

vilken skön dag det har varit. för tillfället spelas det john mayer, det konverseras på msn & så tänker jag lite på nästa vecka. elina åkte igår till Jylland (alldeles för långt bort) för att provjobba tills på fredag så hennes onärvaro (?) lär märkas något enormt. men jag tror på dig & att testa nya grejer är ju aldrig fel även om jag lär sakna ihjäl mig efter dig. ska tänka på dig när jag kollar på wallander ikväll då jag antar att de inte sänder det i Danmark!

om ni tittar riktigt noga i 'högermenyn' kan ni se att de fula reklamlänkarna som alltid varit där är borta. allt tack vare kajs som är min blogghacker. hon kan allt, eller iaf betydligt mer än mig så man kan alltid fråga henne =) danke!

ser ut att bli utgång på fredag! (y)
bara att joina, för nu har vi äntligen sovplats! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0