dance and shout

blev en underbar dag trots allt :) sitter här och snackar med både joss & elina. eller ja, elina gick nyss för att piggna till efter en promenad. underbara människor! vet inte riktigt vad jag hade med tanke med detta. men jossy tyckte att garderoben på pantis var praktisk och det tyckte jag var kul då det var det sista den var =)

& snart är the sims 3 färdigt. håller på att lägga över det från den lilla datorn till min DELL men det tar sin tid. efter det ska jag och joss leka hackers då hon ska hjälpa med med crack och sånt då hon kan sånt. kan man låsa upp sin telefon från sin operatör klarar man väl allt? (y)

när det är färdigt funderar jag på att ta twist en långrunda då snön slutat falla nu. dumma snö :(


a wise girl kisses but doesn't love, listen but doesn't believe and leaves before she is left?

Kommentarer
Postat av: Josefine

det var praktiskt att alltid veta vart täcket var iaf ;D

2010-02-12 @ 11:58:56
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0