beautiful day

vilken underbar underbar dag! började med att jag åkte in till lägenheten alldeles för tidigt på morgonen så blev lite sömn. tänkte egentligen packa upp kartonger men väntar med det tills garderoben kommer härifrån (så typiskt, den var några centimeter för lång!) så man får mer plats. så jag sov många härliga timmar, kollade på film, satte upp tv:n, invigde ugnen och försökte få igång internet (dock utan hopp!)

sen gick jag upp till hemköp för att köpa något att äta, dricka & så även schampoo då det verkade som om jag glömt mitt hemma. tog ett långt och härligt bad samtidigt som jag lyssnade på musik, så otroligt skönt! därefter har jag slappat lite till och även tagit en runda på stan även om jag inte hittade något eller träffade någon var det helt okej faktiskt.

DESSUTOM RINGDE DE FRÅN TELENOR & SA ATT DE VILLE ATT JAG SKULLE BÖRJA JOBBA HOS DEM!
blev hur glad som helst, tänk vad många de har sorterat ut och jag är en av 27 som fick jobb. blev så glad att jag började hoppa och skutta här hemma! på fredag ska jag dit för att skriva på papper och ge dem mitt kontonummer. nu händer det grejer minsann!

jag är så lyckligt lottad verkligen! fick ett jobb jag ville ha, har en jättefin lägenhet mitt i stan & har världens bästa familj och vänner. nästan så man är lite rädd att allt går för bra och att det kommer att hända något.

tack vänner för allt er stöd!
ni är det bästa jag har, guldklimpar ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia =)

GRTATTTTTIS!! =D detta är du värd gumman! =) <3

2010-02-16 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0