'varje gång du möter min blick så blir min värld en aning större'

Är alldeles för trött för mitt eget bästa så loggade endast in mig här för att säga hej. Ett segt och långsamt hej för det är precis så jag har varit idag. Seg och långsam. Men det gick bra att jobba trots det, man får ju hålla skenet uppe liksom! Och att jag sedan fick rasta & luncha med Kajs idag gjorde det ju lite bättre. Dessutom så satt både Tomas och Elina med oss på säljsupporten för att slippa sitta ensamma där borta där de egentligen ska sitta. Jag tycker om att samla alla =)

Mer än så har jag inte att berätta om dagen. Förutom att jag var utelåst en timme för att Elina råkade få med sig nycklarna, men det löste sig. Däremot har jag mer att berätta om igår! Mötte upp Olivia vid sjukhuset för att ta tåget till Ronneby där vi skulle bli hämtade men det visade sig att det var inställt, så blev en buss för oss istället som man var lite osäker om den skulle komma ända fram för den stannade helt plötsligt vid Sunnadal. Men fram kom vi och vi gick och handlade innan vi åkte mot Kuggeboda.

Efter ett tag droppade även Siri och B in och det var girlsnight all over. Så himla kul och även om jag var tvungen att ta det lugnt för att klara av arbetsdagen som väntade dagen efter hade jag otroligt roligt. Var egentligen inte meningen att hänga med ut men att gå och lägga sig lite efter 11 och veta att de andra har det galet roligt var inte särskilt lockande så jag drog med mitt arsle ut jag med. Hamnade på piraten då det inte kändes som någon idé att köa in till Harrys och det var faktiskt helt okej där inne. Träffade massa goa människor och höjdarna var väl Rassel och Per, som så vanligt är superhärliga!



Love you

Blev michel's-dags efter ett tag och där stöter vi på ett par härliga killar vars platser vi snor åt oss, så den ena fick sitta på ena kanten ;p damerna först eller hur? Därefter var det direkt till Alamedan där vi sussade sött. Jag, Elina och Olivia - just like the old times!

Nu ska jag pigga upp mig lite med Bullens och vänner, för så här tidigt går det inte att somna. Då lär jag vara nyvaken vid 6 och det är inte riktigt min stil. Hoppas att eran julhelg har varit lika bra som min. Nu styr vi nämligen kosan mot nyår som fortfarande är så där härligt oplanerat. Like always.

Nats

Kommentarer
Postat av: olivia =)

Tack själv för den mysiga kvällen! =) <3

2010-12-27 @ 16:51:58
URL: http://oliviastertman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0