don't stop believin'

Godkväll, godkväll!

Äntligen hemma efter att ha varit igång sen 8 imorse! Har haft en bra dag som avslutades med ett julmingel på jobbet som var riktigt bra gjort. Det bjöds på mat, dryck och livemusik! Skönt att kunna slappna av och verkligen UMGÅS med folk utan att behöva tänka på hur mycket rast/lunch man har kvar. Bra jobbat!

Anna nämnde och frågade varför vi inte umgås privat & jag vet verkligen inte. Hur sjukt är det inte? Man har en person man trivs så himla bra med men ändå syns man bara på jobbet? Det måste verkligen ändras, man ska ju trots allt ta vara på allt gott man har i sitt liv.

Förresten, är det bara jag som har 0% julkänsla än? Inte ens glöggen, julgranarna, pepparkakorna och julmaten på jobbet fick mig på juliga tankar. Bara jag som upplever det? Vet inte ens vad jag ska önska mig i julklapp när man numera har allt man behöver. Och har man det inte, så kan man åtminstone skaffa det. Dock finns det nog något jag vill ha, fotoalbum. Riktiga album som du kan ta på och bläddra i. Inte kunna radera bilder utan verkligen sätta in bilder som verkligen betyder något och som fakiskt finns kvar om datorn kraschar och även 100 år framåt.

Ojojoj, har ju helt glömt bort det! Har beställt en iPhone 4 nu, dags att lämna tillbaka iPhonen jag fått låna av mamma nämligen. Ska faktiskt bli kul då den har lite funktioner som jag saknar idag. Bättre kamera, möjlighet att kunna filma, multitasking och lite smått och gott.



Jag älskar oss!

Dock så kommer jag inte på att jag har gjort en bra gärning idag, ooops! Får väl bli att jag förgyller allas dag med mitt superduperfina leende och glada attityd. Ironi, hoppas ni förstår. Ska bättra mig tills imorn!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0