let go of what kills you and hold on to what keeps you breathing

En liten hälsning skrivs nu härifrån min lilla etta till er. Är helt slut och allmänt seg idag, känns som om det är en återkommande känsla just nu. Det där med vintern har verkligen aldrig varit min grej. Förstår inte hysterin med att detg ska vara kallt, snö och allmänt mörkt. Livet blir så mycket gladare med långa varma dagar, det går ju att göra så mycket mer. Men det gäller att inte bli depp nu då vi har mååånga månader kvar innan det fina vädret visar sig igen, bara hålla skenet uppe!

Ville dö när klockan ringde men som tur väl var blev dagen bättre ju längre det gick. Lokalen är löst och hyrd, vi fick lära oss lite mer om hur det går till vid växellösningarna och jag pratade med väldigt trevliga människor idag. Det behövs alltså inte mycket för att en dag ska bli en helt okej dag ändå. '

Har ni gjort några bra gärningar idag? Det har jag, två faktiskt för att vara helt ärlig. Bytte bort min tidiga tid med en kollega så hon skulle kunna komma hem tidigare och dessutom hjälpte jag en jag känner med sina fakturor. En tjänst hade råkat tas bort vid en bulk så fixade att den kom tillbaka och så bad jag en att fixa fakturorna. Det kan faktiskt bli fel ibland, därför det gäller att vara uppmärksam.


♥ better togeather!

Nu rundar jag av, kommer bli några hektiska dagar framöver.
Imorn - jobb och så julmingel efter det
fredag - Nellys 8-årskalas på Ronneby Brunn
lördag - min 20-årsfest, wiho!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0