purity

Hejhej!

Har en riktig trött-dag idag. Började inte alls bra med att jag inte kunde somna inatt, somnade nog runt 2. Var då verkligen kul att gå upp vid 7 för att hinna med tandläkaren vid 8 innan jobbet. Men vad visar sig när man kommer dit då? Jo, då hade de bokat om mig till den 13:e utan att jag visste om det, kuuuul.

Så istället kom jag för tidigt för jobbet, vilket jag utnyttjade med att lära Elina mina små kunskaper i Siebel, det kommer klarna, var inte orolig! Resten av dagen har rullat på snabbt, var väl för att jag umgicks med så bra människor som Kajsa & Anna på mina raster och min lunch.

Efter att ha fått skjuts till stan av Kajsa och hennes mamma har jag bara handlat och chillat och något annat har jag inte tänkt göra ikväll. Är heeeeeelt slut verkligen så kommer somna bums när jag väl har lagt mig, det känner jag på mig.

Har förresten (förhoppningsvis) ordnat lokal tills på lördag. Behöver varken flytta fram det eller ha det i lägenheten. Håll tummarna imorn så allt går som det ska, hade verkligen varit helt kanon.


Jag & Darwin

Nats, signing out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0