5 december

There is no place like home

Har varit hemma  i några timmar efter en sjuhelvetes lång resa från Ft. Lauderdale, mellanlandning i New York & så tåg och bil från Kastrup. Är så himla skönt att äntligen vara på plats i en skön soffa, en gosig Twist och en skadad Niclas (skar sig på kniven han fick för ett tag sen..) Ikväll ska jag ta hand om alla mina väskor som är fyllda med tvätt, nya prylar och massa skit.

Förresten man glömmer lätt hur det är att vara i kylan, var verkligen inte glad när jag såg snön när vi landade idag. Men det är bara att hålla ut för den lär ju vara här ett tag eller hur? Kanske ska joina Nanna nån dag och ha snökrig och checka in hennes snögrotta? Ett annat måste är att pulsa runt i snön med Chaplin som jag inte hade någon möjlighet att pussa på idag då det blev bråttom hem p.ga. olyckan. Men snart, alldeles snart så!



Nu ska jag plocka ihop mina grejer, lägga in alla foton på denna stora datorn och sen sussa sött! Är helt sjuuuuukt trött då jag fortfarande går på amerikansk tid. Dessutom var jag så smart igår att jag tog en latte precis innan jag satte mig på planet även fast jag vet att jag inte kan sova med koffein i kroppen. Blev en sömnlös flygning där jag kollade på 4 filmer så den enda sömn jag fått de senaste 30 timmarna är de jag hade i bilen på väg hem och så en stund på soffan.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0