from the bottom of my heart

Hejsvejs. Idag jobbade jag min sista jobbdag på ett tag och är inte tillbaka på jobbet förrän den 3:e vilket ska bli så skönt :) Har verkligen kul på jobbet, det är inte det, men alla vill ju vila lite då & då. Så imorgon har jag inget inplanerat förrän på kvällen, dock kan jag inte skriva vad det är då vi ska överraska en person. Så dagen ska jag spendera genom att sova länge, kolla på stan efter något att ha på mig till nyår och sen åka iväg till skogarna för at festa med skogsgänget :D I'm really looking forward to it.


Har haft lite kvalitétstid med Elina så här på eftermiddagen och nu på kvällen tar jag det så lugnt jag bara kan, är nämligen ganska slut. Ska bara packa upp presenten jag fick av mamma för att det är min namnsdag, städa undan i köket och sen sätta på ensam mamma söker. Alltså inget avancerat denna kvällen som den märker, får tagga till imorn och på fredag istället.


Så himla söt, nästan så man smälter. Min bästa vän.

I've lost the use of my heart.
But I'm still alive.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0