all about me

Du heter: Natalie Eriksson
Beroende av: min telefon, vänner och att det händer saker
Vad tror folk om dig? Trevlig, snäll och hjälpsam kanske?
Vad får du oftast komplimanger för? min humor typ
Hur imponerar man på dig? att man är ärlig, skyddar de man älskar och alltid försöker göra sitt bästa
Brukar du skratta för dig själv? helt klart, oftast åt mina egna skämt också!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Var bor du? Trossö, Karlskrona
Trivs du där? Jada, jag ska inte klaga! nära till det mesta ju

Hur svarar du i mobilen: ah hallå!

Vem ringde du senast?: Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
varför svarade du inte när jag ringde?
Brukar du komma i tid: helst innan jag ens ska vara dig
Hur känner du dig nu: julig
Vanligaste färg på dina kläder: blått och grönt kanske?

Hade du en bra kväll igår: Jaa, julshoppade ju med elina
När brukar du oftast gå och lägga dig: oftast runt 12 men beror ju på när man börjar dagen efter
Är du blyg?: Ja, när det är folk jag inte riktigt känner kan jag vara en riktig tönt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag väntar på bevis.

Har du spytt offentligt: tyvärr.
Är du nöjd med ditt liv: Absolut!
Är du bortskämd: Ja, när det gäller vissa saker är jag det.
Vad gör du i morgon: spenderar julafton med min familj
Vad är det värsta du vet? lögner, svek och knivar i ryggen

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, jag har världens pärlor. DET ska ni veta.
Du samlar på: När jag var liten var det suddigumm, nyckelringar och stenar. Nu är det väl inget speciellt.

Vad dricker du helst när du är törstig: kolsyrat vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0