the ugly truth

Trött på att bli tagen för givet, att ställa upp och bry mig utan att få nån som helst uppskattning för det. Dock händer det inte alls så ofta nu för tiden men jag vet vad jag fick jobba med mig själv för att inte göra allt jag 'skulle' göra. Alla vill få något tillbaka och oftast räcker det med ett tack.

Men det var inte alls det jag ville dela med mig av, då det inte är särskilt aktuellt. Jag umgås nämligen bara med stora glädjekällor, alla energitjuvar har jag sållat bort. Ser ingen mening med att ha 'vänner' som bara finns där när det behövs, det är inte det en vänskap går ut på.

För det jag faktiskt ville ta upp är hur sorgligt jag tycker att det är när människor gör allt i sin makt för att förstöra för andra. Det kan handla om att skvallra om saker som faktiskt inte betyder nånting egentligen, ta andras saker för att man själv alltid velat ha just den prylen eller såra någon med mening. Har du energi till något sånt här kanske du borde lägga den energin på något som faktiskt gynnar dig själv istället för att sänka någon annan.

What goes comes around, and then you get what you deserve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0