18 december

Hej!

Har nu avslutat en 8-timmars arbetsdag som har varit sjuuuuuuuukt stressig, har ringt nonstop hela tiden och min hjärna är typ mos just nu. Är allmänt förvirrad och de flesta säljarna måste ju tro att jag gått på något idag då jag verkligen inte har varit mig själv. Men det gäller att tagga om, är ju Vissefjärda och Ollis 20årsfest som gäller vílket ska bli otroligt kul. Har ju hört att det har hänt hur tokiga saker som helst när familjen Stertman är igång så jag är väldigt förväntansfull, kommer bli awesome det är jag säker på. Vi kommer även att spendera natten där så vi kan festa ända in i småtimmarna!

Eftersom jag inte hann blogga igår kan jag ju berätta lite om den dagen nu med. Work as usual så det behöver man ju knappt nämna vid detta laget. Däremot efter gick jag och hjälpte Elina och Nanna att välja ut en fin present till Olivia innan vi satte oss på Wayne's. Där bestämde vi oss för att möta upp Jones och dem så snabbtsnabbt till Kuggeboda där vi släppte in hästarna. Fick äntligen gosa med Chaplin som jag har såna dåliga skuldkänslor till. Hade egentligen velat ge honom så mycket mer tid och kärlek än vad jag gör just nu, men i och med att han står där han står blir det lite svårt för mig att ta mig dit och hem. Hade jag inte jobbat de tiderna som jag gör så hade det varit enklare, men det blir bättre, jag ska bättra mig. För hur underbart är det inte att ha en lurvig kamrat som blir glad när jag kommer. En som jag kan äta ihop med (han hö, jag nudlar) och en som jag kan ta mig över en äng i det snabbaste han kan springa. Han är underbar, ridsporten är underbar.

Sen när vi väl skulle ifrån Kuggeboda höll vi på att inte komma därifrån då det var spegelblank is på Elinas gårdsplan. Bonde som man är lånar man ett par skor av henne och sätter igång och puttar Forden fram och tillbaka. Måste tillägga att mitt hjärta var så stort av stolthet över mig själv när jag såg bilen puttra iväg upp mot vägen att jag ville spricka. (ville ju inte riskera att den stannade någonstans igen)

När vi väl var i stan igen mötte vi upp Jones och gänget och hängde med dem innan vi tog en sväng till Piraten (jag vet det är pinsamt, men var inte värt att lägga pengar på Harrys för 1 timme) innan Elina ville hämta nattmat att ta med sig hem. Jag avnjöt några Bullens innan jag gick och la mig och var nöjd med kvällen.


Grattis baby, rememeber that I love you!
(om ni läser detta och har glömt att gratta Olivia, skicka iväg ett sms)

Nu ska jag ta och runda av här, blir nämligen strax hämtad av 3 snygga tjejer och därefter ska vi då vidare mot de småländska skogarna och partaja. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0