jag är hos dig igen

Trött på inget, trött på allt

Kollar på S.O.S västkusten som handlar om att jobba som ambulansförare, något som jag själv faktiskt kan tänka mig att jobba som. Det jobbet som kan ge den där extra spänningen i livet. Dock måste man klara av att se folksom råkat riktigt illa ut, på den punkten är jag lite osäker. Jag vet fortfarande inte om jag skulle klara det.

Annars har det inte hänt ett skit idag - bokstavligt talat. Sov länge, gick till jobbet och nu gick jag hem. Osugen på det mesta och känns som om man gör samma sak heeeeeeela tiden. Tröttheten hänger som ett stort tjockt moln över mig idag och att jag hela tiden glömmer glasögonen hemma gör att huvudet blir rätt segt varje dag efter lunch. Försöker vara positiv, försöker skoja till det med de jag pratar med vilket kan bli riktigt roligt för det mesta, medans man ibland bara vill gräva ner sig eftersom det finns så korkade människor. Men det finns ett ljus i tunneln, det gör det. Bara en sån sak att få fira Olivia på lördag, att det snart är jul och nyår och sånt gör att man blir piggare. Det gör att man orkar lite till.

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting, för något annat orkar jag inte ikväll. Mysa ner mig i soffan, somna alldeles för tidigt och vakna i lagom tid imorgon så jag hinner till jobbet. Jobbar nämligen 'normal' tid imorgon, börjar reeedan 8.30 vilket gör att jag får sluta på en mer human tid. Så får vi se om vi är redo för lite äventyr på kvällen eller vad vi nu hittar på.



N

Kommentarer
Postat av: Josefine

OJ! De där bilderna vill jag se :D Va kul

2010-12-16 @ 21:56:52
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/
Postat av: Siri

Folk måste tro att jag bara har en kjol .. : )



Imorgon ger vi allt <3

2010-12-17 @ 18:44:33
URL: http://siriannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0