let go of what kills you and hold on to what keeps you breathing

Allmänt seg och dryg kväll faktiskt, skulle behållt Twist som hängde med mamma & Niclas hem men då behöver han ju vara ensam här när jag börjar jobba vid 11 imorn. Samtidigt som det är skönt med sovmorgon är det ganska drygt att sluta så sent, men what to do?

För tillfället kollar jag på Grannfejden där det handlar om ett bråk som är utanför Holmsjö. Att vuxna människor inte kan komma överens över såna här småsaker är rent utsagt pinsamt. Och det finns inget annat på TV just nu så får väl sitta här och skämmas för mänskligheten.

För att däremot berätta om något lite mer positivt så längtar jag ihjäl mig till Ollis 20-årsfest på lördag som kommer att hållas i Vissefjärda tilllsammans med hela hennes släkt. Det kommer verkligen bli jättekul. Tenat är 'afrika' men vi behöver tydligen inte klä oss därefter. Tusan med, jag som hade tänkt komma som lerhydda! =)


fina bruuuudar

Nu ska jag avsluta här och fortsätta dricka glögg. Gäller ju att vara pigg imorgon när man ska till jobbet igen! Hörs och syns, N

Kommentarer
Postat av: Anonym

faaan jag ser helt gravid ut ju:S ta bort!!!

2010-12-15 @ 22:26:00
Postat av: Olivia =)

Jag längtar ihjäl mig med! =) Jag tycker att du ska komma som lerhydda minsann!

2010-12-16 @ 13:32:52
URL: http://oliviastertman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0