I wish I was a punkrocker, with flowers in my hair

Godkväll lovers!

Har haft en riktigt skön dag idag, var nog sovmorgonen som gjorde att! Fick verkligen sova ut ordentligt vilket var skönt då jag inte sov så mycket mellan lördag & söndag. Började dagen på ett sånt ljuvligt sätt som hos tandläkaren. Fick en operationstid den 25:e januari så nu börjar det äntligen hända något då det har stått still så himla länge /:

Sen var det jobbdags och allt flöt på som vanligt! Fick testa på att chatta den sista timmen och det var riktigt soft! Dock var det bara en som behövde hjälp men får hoppas att jag kan få sitta där när det är lite mer rusch! Blir ju lätt lite långtradigt.

Nu sitter jag i soffan och softar! Lägenheten ser ut som ett riktigt bombnedslag och alla nerver i kroppen skriker: STÄÄÄÄDA! men hjärnan verkar inte uppfatta det. Det är som om den motarbetar mig och tvingar mig att sitta här i soffan och göra i n g e n t i n g. What to do liksom?

Men nu ska jag sätta på det senaste avsnittet av Ung & Bortskämd och få lite skönhetssömn! Har turen att inte börja förrän 10.30 imorn så blir en sovmorgon till och så är jag ledig på onsdag! Ingen som känner för att festa till att lite imorn? Har ju ett lager att dricka upp :D

Ska bara passa på att visa er hur sjukt personliga skal till sin iPhone man kan få på Experts hemsida. Jag vet dock inte vad jag ska ha för motiv på mitt. Har inte fått min 4:a än så är ju inte direkt någon brådska. Kanske blir Twister? Han är ju ändå min absoluta pärla som aldrig sviker. Eller kanske när jag och Chaplin skuttar runt som här nedan:



Signing out, goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0