party

Hej alla glada, för visst är ni väl glada? Klart ni är då ni vet att detta kommer bli en great kväll, har sett fram emot det så himla länge. Skönt med att ha de (flesta) man tycker om så in i bomben under samma tak! Kommer bli crazy,vänta er inget annat! :)

Igår var det julbord och Linda Bengtzing var rätt okej ändå. Det här med att underhålla publiken kunde hon verkligen :) Efteråt drog jag till Elina och spenderade natten där. När vi vaknat var jag hos Chaplin och hälsade på. Min krake har ordentligt med päls och ser ut som en riktig björn. Ska boka en tid med hovslagaren så han tar bort hans skor och verkar honom då det för tillfället inte går att rida honom :(

Nu har jag inte tid med detta. Ska packa och sen dra mot lokalen. Vi syns ikväll hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0