lova att du väntar i gatuhörnet på mig

Sitter för tillfället i min sköna soffa med filten jag fick i julklapp över knät. Tjejerna har precis gått så det är tyst, nästan alldeles för tyst. Är så hiiiiimla skönt att vi har vårt gäng på vår avdelning, gör att dagarna går betydligt mycket fortare! De fick även sina julklappar och jag har märkt nu hur mycket jag har förändrats för nu för tident tycker jag att det är mycket roligare att ge än få!

Annars har dagen varit bra, har haft ett gott humör mest hela tiden. Det enda som gjorde mig lite smådepp var väl att kompisen vi skulle fira imorn inte kunde komma. Hans kollega hade blivit sjuk så han hade blir tvunge att stanna i Kristianstad. Jag som hade taggat och tänkt köra tequilarace med honom. Inte varje dag man fyller 20 ju! Men det kommer väl fler tillfällen.

Imorgon jobbar jag förövrigt min sista dag innan jag är ledig till den 2:a eller 3:e januari, så himla skönt verkligen. Även om det inte var längesen jag var iväg har det märkts att man inte har varit ledig många dagar i streck sen jag kom därifrån så nu ska jag verkligen vila upp mig. (och gå på en överraskningsfest och fira nyår såklart!)


Det är såna här dagar, när det är -10 som jag saknar Karibien som mest.

Dags att dra sig mot bingen snart ser jag, tiden springer iväg när man har roligt.
Godnatt, tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0