lets moove

Är egentligen alldeles för trött för att skriva några rader här, men vad gör man inte för er skull? Nä precis, ni vet att jag skulle kunna gå på eld för er!

För tillfället är jag nästintill död och har varit helt knas hela dagen, berodde nog på att jag sov alldeles för länge. (egentligen ganska sjukt att man kan göra det) Så idag har jag varit flummigare än flummigast vilket har gjort att jag har haft riktigt roliga samtal. (var kanske bulan jag har på/i (?) huvudet som gjorde det?) Så dagen gick ändå förvånansvärt fort!

Och vet ni? Imorn är jag ledig och det ska bli så skönt. Det som dock är lite deppigt är att jag inte har några som helst planer alls! Ska jag åka till Johanna? Be mamma ta med Twist in till stan? Hänga utanför kronan med fjortisarna? Åh, en sån dag önskar man att alla var liiiite närmare. Men inte så långt kvar innan alla är samlade igen, till min stora glädje :)

Nu kommer jag slocka alldeles för snart, dricker mitt te som gör att man ska bli sömnig. Eller jag tror det var så i alla fall. I våras bet det inte på mig men nu känner jag verkligen att hela jag börjar säcka ihop, kanske är någon hemlig ingridiens i det? Så jag rundar av här och fortsätter min sjuka SMS-konversation med Elina om hångel.



Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0