It was only just a dream

Tjenixen bloggen!

Idag har jag haft en dag som varit så oförskämt bra! Fick sova ut efter juldagens bestyr (dock drömde jag mardrömmar om att älskade Chaplin skulle säljas vilket var mindre kul), hade massa trevliga människor i luren idag och så där extra trevligt med alla kollegor. Fick ett samtal med en filur som tidigare jobbade åt oss som nu är någon annanstans och vi fattade liksom inte att vi var.. vi i början. Så det var kul när vi redde ut det, så sjukt hur annorlunda man kan uppfatta folk när man inte ser dem framför sig.

Dessutom langade Baris nyheten, eller han bekräftade den i alla fall, att han kommer ner till Karlskrona nu på onsdag. Så jag och Hanna ska gå och hälsa på honom och sen ska vi visa honom Karlskronas vilda uteliv! Är det någon liten stackare som inte har något att göra på onsdagskvällen/natten så är ni välkomna att joina, måste ju visa vilka härliga människor som finns här nere i söder för en inbiten stockholmare =D

Den bra dagen slutade inte där. Efter jobbet åkte mamma och jag till ONOFF och jag bestämde mig - jag kör på datorm jag förälskade mig i lite smått. Och vet ni? Jag gjorde ett bra val, den är superfin och absolut värd varenda krona. Så nu ska jag sälja min gröna dell, hur sorgligt? Alldeles för sorgligt men helt allvarligt, vem har nytta av 3 bärbara datorer och en stationär som jag har på mitt rum här i Ledja? Förmodligen inte så ska sälja den till någon som jag vet kommer ta hand om min fina bebis.

Förresten! Filip är the man of the day! Han öppar sitt hem på nyår och det är där järngänget ska samlas! Wiho, detta beskedet behövdes verkligen. Ser fram emot att få skåla i (fejk)champagne vid tolvslaget med några av mina närmaste vänner och veta att nästa år kommer bli lika bra om inte ännu bättre än detta. Ni vet vilka ni är och ni är bäst ♥

Eftersom det inte finns några bilder på denna datorn än får ni nöja er med massa text som jag inte ens vet om ni orkade läsa igenom. Nu ska jag dra mig härifrån, funderar på att kolla igenom Ensam  mamma söker som jag totalt missat i år, har bara sett två avsnitt nämligen.

Tjing, N

Kommentarer
Postat av: Josefine

men till mig "är ni inte sugna" att komma

2010-12-28 @ 14:09:11
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0