I'll be home for christmas

Tjollahopp!

Har hittat en spellista nu på Spotify så jag pumpar julmusik i lägenheten samtidigt som jag kelar med Twist, plockar undan kläder, städar, diskar och lagar mat. Det där med att göra flera saker samtidigt passar mig mycket bättre än att göra en sak i taget och det är lite mer som jag vill ha det. Haha, fan vad arbetsskadad man är.

Och dagen har varit hur skön som helst! Vaknade upp lagom till lunch och gick och åt thai med mamma och efter det gick jag ut med hunden en runda och då blev han jätteglad. Behövs verkligen inte så mycket för att han ska bli världens gladaste hund. Åh, vilken tur vi hade som fick just Twister som vår hund ♥

Nu ska jag bara sätta in kycklingen i ugnen och sen ut med vovvsen ännu en gång. Ikväll får vi se vad som händer, inget som är sagt eller osagt än så länge. Jag är öppen för förslag! :)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0