godmorgon

När ni läser detta ligger jag fortfarande och sussar sött, för det här med tidsinställda inlägg is great. Ska sätta båda mobilerna på ljudlös för ingen får verkligen störa mig då jag hade tänkt vara utvilad och redo att vara ledig =)


Har förresten fått min dell såld, vet inte om jag har skrivit det innan? Sitter och kollar på den nu när den ligger där helt övergiven, ingen som bryr sig om den längre. Lite som fula ankungen, ni vet. Så får en sån akut separationsångest då den varit med ett tag. 2½ år om man ska vara exakt. Tar inte Aimen hand om den lilla gröna åker han på spö.

Som ni märker snackar jag i nattmössan redan nu trots att klockan bara är 21:33. Vet inte alls vad det är med mig då min kropp satte på OFF-knappen så fort jag steg in i hallen. Men there's no place like home och det kände väl kände väl min kropp.

Aja, massa babbel. Det jag egentligen ville med detta inlägget var att göra alla er som jobbar idag eller imorgon blir det för mig lite avundsjuka på att jag fortfarande ligger under mitt varma täcke. Inget annat egentligen, men jag skenar gärna och ofta iväg lite.


Joss och jag på vår galna utekväll som 17-åringar. Hur vi alltid kom in är fortfarande ett mysterium för mig då jag alltid fått visa leg sen jag fyllde 18. Men vad lycklig man blev!

natalie

Kommentarer
Postat av: Josefine

En kväll jag aldrig kommer glömma. En av de grymmaste ever verkligen! :D

2010-12-31 @ 14:40:51
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0